-AS-NAB.113-7-19/ 471 /2020 Wieliczka, 11 luty 2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/PIK/2020
na wybór Psychologa do pełnienia dyżurów w Punkcie Interwencji Kryzysowej.
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie zgodnie z art. 4 pkt. 8 nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843) ze względu na wartość szacowaną poniżej 30 000 euro. Postępowanie prowadzone jest
w trybie oceny i porównania ofert zgodnie z zasadą rozeznania rynku.
- Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- Przedmiot zamówienia
Pełnienie dyżurów psychologa w Punkcie Interwencji Kryzysowej, na podstawie umowy zlecenia w wymiarze do 6 godzin w tygodniu według ustalonego harmonogramu.
- Przyjmowanie dzieci, osób dorosłych oraz rodzin zgłaszających się do Punktu Interwencji Kryzysowej.
- Przeprowadzanie wstępnej diagnozy sytuacji problemowej, kryzysu klienta w celu ustalenia planu pomocy.
- Wsparcie rodzin, które doświadczają trudności i kryzysów.
- Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych, warsztatów oraz grup wsparcia.
- Prowadzenie dokumentacji dot. Klientów PIK zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
- Opracowywanie i realizowanie programów profilaktycznych oraz podejmowanie innych działań pre- interwencyjnych.
- Prowadzenie oddziaływań post-interwencyjnych względem osób korzystających z oferty.
- Organizowanie systemu wsparcia dla osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej.
- Współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych PCPR.
- Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innym organizacjami pomocy społecznej, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej, wsparcia rodzin, działań pre oraz post interwencyjnych.
Wymagania
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia.
- Minimum trzyletni staż pracy.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Doświadczenie w pracy interwencyjnej, terapeutycznej, korekcyjnej lub oświatowej.
- Mile widziane szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej.
- Termin realizacji zamówienia
01.03.2020r. – 31.12.2020r.
6 godzin w tygodniu
Nie więcej niż 210 godzin.
Miejsce i termin złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13, 32-020 Wieliczka z dopiskiem „Psycholog do pełnienia dyżurów
w Punkcie Interwencji Kryzysowej.” lub drogą elektroniczną na adres: pik.wieliczka@gmail.com do dnia 25 lutego 2020 roku do godziny 12:00. - Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Ofertę należy sporządzić na formularzach stanowiącym załączniki do niniejszego ogłoszenia – zgodnie z załącznikiem nr 1., załącznikiem nr 2, załącznikiem nr 3 oraz podpisana klauzulę informacyjna, która stanowi załącznik nr 4.
- Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania ofert powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Oferta musi być sporządzona w sposób czytelny. Wszelkie poprawki oraz zmiany treści oferty oraz załączników muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę z zachowaniem czytelności dokonywanych zmian. Parafka winna być naniesiona w sposób identyfikujący podpis (np. wraz z imienną pieczątką).
Kryteria oceny ofert:
Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału, każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować kryterium 70% cena oraz kryterium 30% doświadczenie.
a/ Opis sposobu obliczania kryterium cena. Cena powinna być podana w złotych brutto za 1 godzinę prowadzenia prelekcji. Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru: C = (C min : CO) x 70 gdzie: C – liczba punktów przyznana danej ofercie, C min -cena minimalna, CO- cena oferowana. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 70. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b/ Opis sposobu obliczania kryterium doświadczenie.
Punkty przyznawane za kryterium doświadczenie będą liczone wg następującego wzoru: D = (D0 : Dmax) x 30 gdzie: D – liczba punktów przyznana danej ofercie, D0 – doświadczenie (liczba lat) obliczona badanej oferty, Dmax – maksymalne doświadczenie (liczba lat) spośród ważnych ofert. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium jakość wynosi 30. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C + D) uznana zostanie za najkorzystniejszą, a Wykonawca zostanie wezwany do podpisania umowy.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Zakończenie przyjmowania ofert nastąpi w dniu 25.02.2020r. do godz. 12.00
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny Ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający dopuszcza możliwość wycofania Oferty przez Wykonawcę poprzez złożenia oświadczenia w formie pisemnej przed upływem terminu do złożenia oferty.
- W przypadku, gdy oferty cenowe są w takiej samej wysokości, przekraczającej założony na realizacje zadania budżet, Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13, 32-020 Wieliczka
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu obowiązujące przepisy prawa, a także podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów, w tym Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce,
ul. Sienkiewicza 13, 32-020 Wieliczka. - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach prawa, związanym z udziałem w postępowaniu prowadzonym w oparciu o zasadę konkurencyjności;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
