Zarządzenie Nr 45/2024
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Wieliczce z dnia 07.10.2024 roku
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Specjalisty
do spraw projektów unijnych i zamówień publicznych
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce oraz § 5 pkt 3 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce stanowiącego załącznik do Uchwały nr 257/1013/2024 Zarządu Powiatu Wielickiego z dnia 18 marca 2024 roku,
zarządzam, co następuje:
§ 1
- Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. projektów unijnych
i zamówień publicznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce przy ulicy Niepołomskiej 26G. - Ogłoszenie o naborze stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Ogłoszenie o naborze, o którym mowa w § 1 umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, stronie internetowej www.pcpr-wieliczka.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Wieliczce
mgr Anna Marzec
Załącznik do zarządzenia Nr 45/2024
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Wieliczce z dnia 07.10.2024 roku
V-NAB-1102-7/267/2024
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Nazwa i adres jednostki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka
Określenie stanowiska: Specjalista ds. projektów unijnych i zamówień publicznych
I. Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
- co najmniej 4-letni staż pracy;
- minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych;
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków europejskich;
- rozumienie i znajomość dokumentów, procedur i szczegółowych wytycznych niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych (środki publiczne krajowe i europejskie);
- bardzo dobra znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych;
- znajomość zasad funkcjonowania platformy przetargowej/zakupowej;
- znajomość regulacji związanych z realizacją zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność, zaangażowanie;
- biegła znajomość obsługi komputera oraz środowiska MS Office;
- Wymagania dodatkowe:
- Preferowane kierunki wykształcenia z zakresu: prawo, administracja, studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
- Znajomość przepisów: ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności;
- Znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie sporządzania i zawierania umów;
- Ukończone szkolenia/kursy z zakresu zamówień publicznych;
- Znajomość prawa europejskiego związanego z obszarem zamówień publicznych;
- Znajomość obowiązujących przepisów i wytycznych dot. rozliczania projektów unijnych i doświadczenie w zakresie rozliczania projektów inwestycyjnych lub/i badawczo-rozwojowych współfinansowanych ze środków UE będzie dodatkowym atutem;
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i interpersonalne;
- Skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji;
III. Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
- Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich;
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych,
w tym w szczególności w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
- Współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów, tworzenie budżetów i harmonogramów realizacji projektów;
- Nadzór nad złożeniem aplikacji projektowej;
- Nadzór nad negocjacjami i podpisywaniem umów grantowych i dotacyjnych;
- Weryfikacja zgodności realizacji projektów i prawidłowości wydatkowania środków publicznych w odniesieniu do zapisów umów o dofinansowanie, wytycznych, właściwych aktów prawa;
- Monitorowanie przebiegu realizacji projektów (w tym w zakresie harmonogramu, wykonania budżetu oraz osiągnięcia wskaźników);
- Dbałość o jakość relacji i utrzymywanie stałych kontaktów z podmiotami zewnętrznymi w zakresie rozliczania i sprawozdawczości;
- Uczestnictwo w prowadzeniu postępowań o udzielnie zamówień publicznych w ramach projektów, obsługa Bazy Konkurencyjności;
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych;
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków zakupowych, sporządzania projektów zapytań ofertowych, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych;
- Przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej
oraz w siedzibie PCPR zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Ocena wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych poszczególnych działów PCPR w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów dostaw, usług i robót budowlanych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy;
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
- Opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów, a także sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z działów merytorycznych Centrum;
- Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych na zakup dostaw, usług i robót budowlanych;
- Udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym;
- Odpowiedzialność za dyscyplinę finansów publicznych z zakresu prowadzonych spraw.
- Obsługa programów komputerowych w zakresie powierzonych zadań;
- Inne bieżące obowiązki związane z realizacją projektów, a także funkcjonowaniem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, zlecone przez Dyrektora Jednostki;
- Podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach
i samokształcenie;
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych,
IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
- miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce,
ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka – pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko znajduje się na I piętrze budynku, który posiada windę; - forma zatrudnienia: umowa o pracę – przewidywane zatrudnienie od m-ca listopada 2024;
- wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy – 8 godzin dziennie;
- wynagrodzenie zasadnicze: wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania Pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- w przypadku zawarcia pierwszej umowy o pracę z osobami podejmującymi po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę zawiera się na czas określony,
nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy bez przeprowadzania kolejnego naboru.
V. Informacja dodatkowa
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.- Wdrożona w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce Procedura zgłaszania wewnętrznych naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://pcpr-wieliczka.pl/zglaszanie-przypadkow-naruszen-prawa-sygnalista/
- Kandydaci na stanowisko Specjalisty ds. projektów unijnych i zamówień publicznych powinni złożyć CV oraz podanie o przyjęcie do pracy opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. projektów unijnych
i zamówień publicznych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, zgodnie z art. 6 ust 1 lit a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.)”
- Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniają wymogów formalnych będą odsyłane za poświadczeniem zwrotnym lub można je będzie odebrać osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Niepołomskiej 26 G w Wieliczce;
- Brak własnoręcznego podpisu na złożonych dokumentach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych;
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV);
- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o bieżącym zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę);
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych;
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik do ogłoszenia);
- oświadczanie, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym (załącznik do ogłoszenia);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych (załącznik do ogłoszenia); - oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
- klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (załącznik do ogłoszenia);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku w procesie rekrutacji (załącznik do ogłoszenia);
*W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie „Zapytania
o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości – Krajowy Rejestr Karny”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce ul. Niepołomska 26 G
lub pocztą na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce. Aplikacje należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
Dotyczy: naboru na stanowisko Specjalisty ds. projektów unijnych i zamówień publicznych w terminie do dnia 17 października 2024r. do godz. 15:30 /liczy się data wpływu/.
Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
VII. Pozostałe informacje
- Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce.
- Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
- Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
- Aplikacje, które wpłyną do urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- O terminie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.malopolska.pl/, na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie www.pcpr-wieliczka.pl oraz na tablicy informacyjnej
w Wieliczce przy ul. Niepołomskiej 26 G.
- Kandydaci wyłonieni w drodze naboru, przed zatrudnieniem, zobowiązani są przedstawić do wglądu oryginały świadectw pracy, dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje.