Deklaracja Dostępności dla strony internetowej pcpr-wieliczka.pl/

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej www zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych..

  • Data publikacji strony internetowej: 2014-01-15.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-21.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niespełnione wymagania

  • Strona www jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

    1.Zamieszczone na stronie publikacje w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2018-09-23.

    2.Zamieszczone na stronie informacje publiczne w postaci załączników są częściowo w formie skanów.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-21.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-21.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Ryszarda Zakrzewska-Zachwieja, rzz@pcpr-wielliczka.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 122880220 wew.113 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce

ul. Niepołomska 26G
32-020 Wieliczka

– wejście do budynku dostosowane jest do osób niepełnosprawnych, usytuowane bezpośrednio na poziomie chodnika
– parking przy budynku jest ogólnodostępny, są wydzielone 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych
w budynku znajduje się winda
– przy wejściu znajduje się tablica informacyjna w alfabecie Braille’a oraz oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych i słabo widzących
– obsługa osób niepełnosprawnych w tym na wózkach odbywa się na parterze budynku
– WC dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
– zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego
– korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osobom niepełnosprawnym.

Aplikacje mobilne

brak

Dodatkowe informacje

  • Osoby głuchonieme oraz niesłyszące mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego podczas załatwiania swoich spraw w placówce.
    Do dyspozycji pozostaje przenośna pętla indukcyjna, oraz elektroniczna lupa dla osób z dysfunkcją narządu wzroku.
    Zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku ustawą o języku migowym i innych środkach komunikowania się (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1824 z późn. zm.) – osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z usług tłumacza, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w terminie na co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem (planowaną wizyta w placówce).
  • — Z poważaniem, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce Krystyna Dziewońska Inspektor tel. 12 288 02 20

    Zgłoszenia można dokonać w jednej z następujących form:

    – epuap: /PCPR-WIELICZKA/domyslna

    – na adres e-mail : sekretariat@pcpr-wieliczka.pl   

    – faksem na nr : 12 288 02 20

    – drogą pocztową na adres : Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26 G

    – osobiście w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce

    Osoby niepełnosprawne mogą kontaktować się z Urzędem przy wykorzystaniu epuap: /PCPR-WIELICZKA/domyslna, poczty e-mail: sekretariat@pcpr-wieliczka.pl, telefonicznie: 12 288 02 20, faksem na nr 12 288 02 20 lub za pomocą poczty tradycyjnej: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, ul. Niepołomska 26 G, 32-020 Wieliczka



    I Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

    II Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego