W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości proszę o kontakt: tel. 12 288-34-80, 730 201 543, e-mail: rs@pcpr-wieliczka.pl
Wnioski o dofinansowanie ze środków PFRON można składać w formie elektronicznej w dedykowanym Systemie Obsługi Wsparcia – SOW (adres strony: https://sow.pfron.org.pl/). Wymogiem wysłania elektronicznego wniosku jest posiadanie Profilu Zaufanego lub podpisu elektronicznego.
- Wniosek o dofinansowanie do turnusu rehabilitacyjnego:
Wniosek do DRUKOWANIA o dofinansowanie do turnusu w formacie PDF:
w razie problemów z plikiem do pobrania wniosek w formacie ODT programu LibreOffice:
- Dofinansowanie osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w turnusach rehabilitacyjnych
:
- Wniosek o dofinansowanie sportu, kultury, rekreacji i turystyki
- Likwidacja barier technicznych:
w razie problemów z plikiem do pobrania wniosek w formacie ODT programu LibreOffice:
wniosek w wersji PDF:
- Likwidacja barier architektonicznych:
w razie problemów z plikiem do pobrania wniosek w formacie ODT programu LibreOffice:
wniosek w wersji PDF:
- Likwidacje barier w komunikowaniu się:
w razie problemów z plikiem do pobrania wniosek w formacie ODT programu LibreOffice:
wniosek w wersji PDF:
w razie problemów z plikiem do pobrania wniosek w formacie ODT programu LibreOffice:
wniosek w wersji PDF:
- Wniosek o dofinansowanie do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego:
w razie problemów z plikiem do pobrania wniosek w formacie ODT programu LibreOffice:
wniosek w wersji PDF:
- Dofinansowanie do zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny dla osób fizycznych, prawnych prowadzących działalność gospodarczą:
- Wniosek tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika:
w razie problemów z plikiem do pobrania wniosek w formacie ODT programu LibreOffice:
wniosek w wersji PDF:
„Aktywny samorząd” Moduł I 2025R. Nabór od 01.03.2025 31.08.2025
WNIOSKI należy składać w formie elektronicznej w systemie SOW (System Obsługi Wsparcia), tylko w przypadku wykluczenia cyfrowego w formie papierowej (ze stosownym oświadczeniem dołączonym do wniosku)
Obszar A1 – pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu:
Obszar A2, 3 – pomoc w uzyskaniu prawa jazdy:
Obszar A4 – pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu:
Obszar B1, B3, B4 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania:
Obszar B 2 – dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania:
Obszar B 5 – dofinansowanie utrzymania sprawności technicznej posiadanego sprzętu elektronicznego, zakupionego w ramach programu:
Obszar C1 – pomoc w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym:
Obszar C2 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego skutera lub wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym:
Obszar C3 – pomoc w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne:
Obszar C4 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne:
Obszar C5 – pomoc w zakupie skutera inwalidzkiego o napędzie elektrycznym lub oprzyrządowania elektrycznego do wózka ręcznego:
Obszar D – pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej:
Obszar E – pomoc w kontynuowaniu rehabilitacji w formie wentylacji domowej (dodatek do energIi elektrycznej) NABÓR od 2 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
„Aktywny samorząd” Moduł II 2025R. Nabór semestr letni od 01.03.2025 – 31.03.2025. Nabór semestr zimowy do 10.10.2025r.
WNIOSKI należy składać w formie elektronicznej w systemie SOW (System Obsługi Wsparcia), tylko w przypadku wykluczenia cyfrowego w formie papierowej (ze stosownym oświadczeniem dołączonym do wniosku)
Pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym:
WNIOSKI „Program Wyrównywania Różnic Miedzy Regionami III”
„Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”
BRAK AKTUALNYCH WNIOSKÓW